آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ادعاهای تکراری هوک درباره ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی,برایان هوک

برایان هوک رئیس گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا، عصر سه شنبه در سخنانی تکراری برای خوشامد عربستان و برخلاف اظهارات نیروهای یمنی مبنی بر عدم دخالت ایران ادعا کرد که نباید اجازه داد که تهران جای پایی در یمن داشته باشد.

به گزارش ایرنا از تارنمای شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، هوک مدعی شد: نباید تهدیدی برای دریانوردی در تنگه باب المندب وجود داشته باشد.

 

رئیس گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا افزود: باید با تلاش‌های ایران در استفاده از نیروهای نیابتی اش در منطقه مقابله کرد.

 

هوک در اظهاراتی تکراری مدعی شد: تهران به تشدید تنش‌ها در منطقه ادامه می‌دهد و هرگونه تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها را رد می‌کند.

 

وی با تکرار سخنان چند روز گذشته خود ادامه داد: دیپلماسی ما نباید این حق را در اختیار ایران قرار دهد تا این کشور، پاسخ ما را با اقدام نظامی بدهد؛ بلکه تهران باید پاسخ آمریکا را از طریق دیپلماتیک دهد.

 

رئیس گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا اضافه کرد: کارزار حداکثری فشار بر ایران تأثیر گذار و تهران این را کاملاً درک کرده است.

 

هوک گفت: عربستان به آمریکا در تأمین (کمبود) نفت، کمک شایان توجهی کرده است.

 


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------