آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

اتحادیه‌اروپا: نگران افزایش غنی‌سازی ایران فراتر از ۳.۶۷% هستیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به گام دوم برجامی تهران در پاسخ به بدعهدی آمریکا و تعلل اروپا اعلام کرد: نگران افزایش غنی‌سازی ایران فراتر از ۳.۶۷% هستیم.

به گزارش مهر به نقل از بی‌بی‌سی، «مایا کوسیانسیچ» (Maja Kocijancic) سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه بدون اشاره به بدعهدی آمریکا و تعلل اروپایی‌ها و در واکنش به گام دوم برجامی ایران در افزایش سطح غنی‌سازی اورانیوم به ۵ درصد اعلام کرد: به شدت نگران بیانیه دیروز ایران در افزایش سطح غنی سازی اوانیوم فراتر از ۳.۶۷% هستیم.

 

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص گفت: از ایران می‌خواهیم تمام فعالیت‌های هسته‌ای نامتناسب با تعهدات خود در برجام را متوقف کند.

 

وی در ادامه افزود: با دیگر کشورهای حاضر در برجام برای گام‌های آتی ذیل توافق هسته‌ای در تماس هستیم. مذاکرات ایران با کشورهای طرف در توافق هسته‌ای ادامه دارد. انتظار داریم آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص ارزیابی کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------