آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ظریف با رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه دیدار و گفتگو کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی

وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که در نیکاراگوئه حضور دارد صبح دوشنبه (به وقت محلی) با آقای گوستاوو پورراس کورتس رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور جمهوری اسلامی ایران که در نیکاراگوئه حضور دارد صبح دوشنبه (به وقت محلی) با آقای گوستاوو پورراس کورتس رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار که اعضای هیات رئیسه مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و نیکاراگوئه حضور داشتند، وزیر امور خارجه با ابلاغ سلام های گرم و دعوت لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن برشمردن زمینه های همکاری دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه زمینه ها بویژه در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

 

ظریف با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب های دو کشور افزود: آمریکایی ها دوست نداشتند یکسالگی این دو انقلاب را ببینند اما دو کشور در چهلمین سال انقلاب مان هستیم و چهل سال دیگر هم آنها را مایوس خواهیم کرد.

 

رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه نیز در این دیدار اظهار داشت: هیچ شکی در اتحاد همه کشورهایی که تحت فشار و تروریسم اقتصادی آمریکا هستند وجود ندارد. وی افزود: جبهه مبارزه با استکبار با هجمه رسانه ای، تبلیغاتی و جنگ اقتصادی آمریکا و متحدانش مواجه است که لزوم اتحاد همه ما را ضروری می سازد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------