آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

برایان هوک: به دنبال توافق جدید با ایران هستیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,برایان هوک
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که توافق برجام به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته‌ای می‌دهد و باید به جای آن، توافق جدیدی حاصل شود.

به گزارش فارس، «برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد که توافق برجام با ایران، این کشور را از دست‌‌یابی به «سلاح هسته‌ای» باز نمی‌دارد و از این رو،‌ آمریکا به دنبال توافق جدید با ایران است.

 

هوک شامگاه چهارشنبه (۱۳ شهریور) در گفت‌وگو با شبکه الجزیره قطر گفت که «ما به دنبال توافق جدید با ایران به جای توافقی هستیم که [باراک] اوباما (رئیس جمهور سابق آمریکا) با ایران داشته است».

 

او مدعی شد که رفتارهای ایران در منطقه غیرمسئولانه است و تهران باید بین فروپاشی اقتصادی و تعامل با مسئولیت یکی را انتخاب کند.

 

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در ادامه همچنین این کشور را به ترویج خشونت متهم کرد و مدعی شد که «زبان دیپلماسی» با این کشور طی ده‌ها گذشته بی‌فایده بوده است.

 

برایان هوک ادعا کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران نیست و تنها می‌خواهد این کشور رفتار خود را تغییر دهد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------