آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد

«جامعه بین‌الملل در برابر این تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد. ایران به طور مستقیم و از طریق نیرو‌های نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک…

هشدار هواشناسی گلستان؛ به رودخانه‌ها نزدیک نشوید



اخبار,اخبار سیاست خارجی,گلستان
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان درباره احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های برخی مناطق استان هشدار داد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در استان اظهارداشت: الگو‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از امروز به استان وارد می‌شود که پیامد آن بارش‌های رگباری و رعد و برق است.

 

وی افزود: این سامانه شب‌ها و بیشتر در مناطق ساحلی، کوهستان و شرق استان فعالیت دارد و از این رو زمینه برای بالا آمدن سطح آب رودخانه بسیار مستعد است.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: این وضعیت از امروز چهارشنبه تا صبح شنبه در استان پایدار است و دما 4 درجه کمتر می‌شود.

 

رحمان‌نیا گفت: سامانه ناپایدار در استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به تناوب در ساعات بعدازظهر و شب در برخی از نواحی سبب رگبار و رعدوبرق و وزش شدید باد و همچنین کاهش نسبی دما خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------