آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

فیسبوک ده‌ها حساب کاربری را به اتهام ارتباط با ایران و روسیه حذف کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,فیس بوک
شرکت فیسبوک روز دوشنبه‌ ده‌ها حساب کاربری، صفحه و گروه را به بهانه مرتبط بودن با ایران و روسیه حذف کرد.

به گزارش فارس، شرکت فیسبوک روز دوشنبه اعلام کرد ده‌ها حساب کاربری، صفحه و گروه را به دلیل مرتبط بودن با ایران و روسیه حذف کرده است. 

 

در بیانیه شرکت فیسبوک آمده این شرکت امروز «چهار شبکه مجزا شامل حساب‌های کاربری، صفحه و گروه» را به دلیل «رفتارهای غیراصیل» در فیسبوک و اینستاگرام حذف کرده است.

 

فیسبوک مدعی شده مبدا فعالیت سه شبکه در ایران بوده و آنها اقدام به انتشار اطلاعاتی برای مناطق مختلف دنیا اعم از آمریکا، آفریقای شمالی و آمریکای لاتین کرده‌اند. 

 

این بیانیه حاکی است این شرکت مجموعاً ۱۳۵ حساب کاربری، ۲۶ صفحه و ۴ گروه در فیسبوک و ۲۱ حساب کاربری در اینستاگرام را با ادعای ارتباط با ایران حذف کرده است. 

 

این شرکت همچنین گفته ۵۰ حساب کاربری در اینستاگرام و یک حساب کاربری در فیسبوک که مبدأ فعالیت آن روسیه بوده و مخاطب هدف آنها جامعه آمریکا بوده را نیز حذف کرده است.  

 

سال گذشته نشریه آمریکایی «اینترسپت» در گزارشی نوشت که فیسبوک برای حذف صفحات و مطالب برخی از فعالان  به دستور دولت آمریکا و مقام‌های رژیم صهیونیستی عمل می‌کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------