آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

آمریکا معافیت یک شرکت چینی از تحریم‌های ضد ایرانی را تمدید کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,معافیت آمریکا برای تحریم‌های نفتکش
دولت ترامپ معافیت برای شرکت‌های طرف معامله با واحد دالیان شرکت نفتکش چینی که در سپتامبر به دلیل نقض تحریم‌های آمریکا هدف تحریم قرار گرفت را تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد این معافیت که تا چهارم فوریه سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد به شرکت‌ها اجازه می‌دهد فعالیت و معاملاتی که هنوز با شرکت نفتکش دالیان گروه کاسکو به پایان نرسیده است را تکمیل کنند.

 

آمریکا در اواخر سپتامبر چندین شرکت نفتکش چینی از جمله واحدهای شرکت کاسکو که بیش از ۴۰ نفتکش شامل ۲۶ ابرنفتکش دارد را به اتهام نقض تحریم‌های واشنگتن، در لیست سیاه قرار داد.

 

بر اساس گزارش رویترز، نگرانی‌ها نسبت به این تحریم‌ها باعث افزایش سرسام آور نرخ کرایه نفتکش‌ها برای حمل نفت خام و گاز طبیعی مایع شد و وزارت خزانه‌داری آمریکا را وادار کرد نخستین معافیت دو ماهه را در اکتبر صادر کند. این معافیت‌ها برای شرکت نفتکش دالیان یا واحدهایی است که این شرکت ۵۰ درصد یا بیشتر از مالکیت آنها را در دست دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------