آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

ظریف: مردم عراق به پامپئو دلقک و گستاخ پاسخ دادند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ظریف
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت مردم عراق با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اخیر در عراق، به ادعاهای وزیر خارجه آمریکا پاسخ دادند.

به گزارش فارس، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با اشاره به تشییع باشکوه پیکرهای شهدای حمله اخیر آمریکا در عراق، گفت مردم عراق با این حضور به اظهارات «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا پاسخ دادند. 

 

پامپئو ساعاتی بعد از ترور سردار «قاسم سلیمانی» و همراهان او، در توییتر مدعی شده بود که مردم عراق از این ترور خوشحالند و در خیابان‌ها در حال رقص و پایکوبی هستند.

 

ظریف در واکنش به این اظهارات و با انتشار تصاویری از حضور گسترده مردم عراق در مراسم تشییع پیکر شهدا، در توییتر نوشت: «۲۴ ساعت پیش، آن دلقک گستاخ - که نقاب دیپلمات به چهره دارد - ادعا کرد مردم در شهرهای عراق در حال پایکوبی هستند.»

 

وی افزود: «امروز، صدها هزار نفر از برادران و خواهران سرافراز در سرتاسر عراق به او پاسخ دادند. پایان حضور شرارت‌بار ایالات متحده در غرب آسیا آغاز شده است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------