آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

کوشنر: ترامپ پیروز شود، با روحانی دیدار می‌کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,جارد کوشنر و دونالد ترامپ
مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا با ادعای اینکه واشنگتن به دنبال رسیدن صلح با تهران است گفت: اگر ترامپ مجدداً در انتخابات پیروز شود با رئیس‌جمهور ایران دیدار می‌کند.

به گزارش فارس، در حالی که اکثر مقام‌های دولت واشنگتن در هفته‌های اخیر تندترین اظهارات را علیه جمهوری اسلامی ایران به زبان راندند، «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد رئیس‌جمهور آمریکا سعی کرد چهره‌ای ملایم‌تر از دیگران به تهران نشان دهد.

 

در حالی که آمریکا هم‌اکنون در تلاش است با فعال‌سازی مکانیسم موسوم به ماشه، تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را بازگرداند اما کوشنر در مصاحبه با شبکه «صدای آمریکا» مدعی شد اگر «دونالد ترامپ» برای دومین دور ریاست‌جمهوری به پیروزی برسد، وارد مذاکرات صلح با تهران می‌شود.

 

به نوشته وبگاه این شبکه، کوشنر با تکرار ادعای تمایل واشنگتن برای رسیدن به صلح با تهران، گفت ترامپ می‌خواهد در دور بعدی ریاست‌جمهوری خود با حسن روحانی رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان ایرانی دیدار کند.

 

بر این اساس، وی با لحنی فریبنده درباره لزوم تلاش تهران و واشنگتن برای رسیدن به صلح ادعا کرد: «به رئیس‌جمهور روحانی می‌گویم که اکنون زمان حرکت منطقه به سمت جلو است. بیایید در مناقشات گذشته گرفتار نشویم. زمان آن است که مردم گرد هم بیایند و صلح کنیم».

 

مشاور ارشد ترامپ در ادامه ادعاهای خود افزود: «صلح، چیزی نجیب است. چیز خوب و بسیار مهمی است، اگر بخواهیم جهانی داشته باشیم که همگان در آن بتوانند فرصت‌های اقتصادی برای زندگی بهتر از والدینشان داشته باشند. رئیس‌جمهور ترامپ تمایل به گفت‌وگو دارد. او می‌خواهد [با سران ایران] دیدار کند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------