آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ترامپ خواستار لغو حکم اعدام نوید افکاری شد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا از ایران خواست که حکم اعدام نوید افکاری را لغو کند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ طی توئیتی مداخله جویانه خواستار توقف اعدام نوید افکاری شد که به جرم قتل «حسن ترکمان» کارمند حراست اداره آبفا شیراز به اعدام محکوم شده است.

 

پیشتر مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه ای در خصوص پرونده نوید افکاری اعلام کرد، بر اساس اطلاعات موجود در پرونده، متهم پس از دستگیری، در بدو تحقیقات اعلام می‌کند "مقتول را با دوستم تعقیب کردم و در حالی که من ترک موتور نشسته بودم با چاقو اقدام به قتل مقتول کردم". همچنین متهمان پرونده، در پلیس آگاهی و مرحله دادرسی با دست خط خود به تفصیل اقرار به جرم انتسابی کرده‌اند. علاوه بر این، شاهدی که متهمان دقایقی بعد از قتل اقدام به تشریح ماجرا نزد وی کرده‌اند به صراحت ادای شهادت کرده است.

 

در این اطلاعیه همچنین آمده است: نوید افکاری همراه برادر دیگر خود به نام حبیب افکاری در اغتشاشات سنوات قبل نیز شرکت داشته و برادر وی با استفاده از کاتر پای یکی از مأموران انتظامی را مورد جرح عمدی قرار داده که بالغ بر 200 بخیه خورده است. اقدام به ایراد ضرب و جرح عمدی و سرقت اموال از دیگر سوابق متهم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------