آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

پمپئو: تا موافقت ایران با مذاکرات جامع به فشار حداکثری ادامه می‌دهیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,پمپئو
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن تا زمان عقد توافقی جامع با ایران به اعمال فشار علیه جموری‌اسلامی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از العربیه، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در پی اعمال تحریم‌های جدید ایالات متحده علیه نهادهای بانکی و مالی کشورمان مدعی شد که این تحریم‌ها ایران را از آنچه که "حمایت مالی از تروریسم و اخاذی هسته‌ای که جهان را به خطر می‌اندازد" خواند، منع می‌کند.

 

وزیر خارجه آمریکا در این راستا گفت: کمپین فشار حداکثری اقتصادی ما تا زمانی که ایران خواهان برقراری مذاکرات جامع جدیدی در خصوص رفتارهای خصمانه نظام نباشد، ادامه خواهد یافت‌.

 

وی مدعی شد که ایران از بودجه‌ای که مختص به مردم ایران بوده است برای تامین مالی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و بسیج استفاده کرده است.

 

پمپئو ضمن تاکید بر اظهارات واهی خود در خصوص حمایت آمریکا از مردم ایران مدعی شد: اقدامات امروز بر روی مجوزها و مصونیت‌های صادرات بشردوستانه به ایران که با قدرت تمام در حال اجرا و تاثیرگذاری هستند، تاثیری نخواهد گذاشت.

 

وی در انتها ادعا کرد: ما متعهد هستیم تا به دسترسی مردم ایران به کالاهای بشردوستانه و دیگر کالاها و خدمات ضروری ادامه دهیم و بار دیگر بر پیشنهاد آمریکا مبنی بر کمک‌رسانی به ایران در تلاش‌هایش برای پاسخ‌گویی به شیوع ویروس کرونا تاکید می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------