آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

توقیف یک نفتکش با پرچم پاناما حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس/ 10 خدمه بازداشت شدند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,توقیف یک نفتکش با پرچم پاناما حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس
قایق‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش با پرچم پاناما را که "حامل سوخت قاچاق" بوده در آبهای خلیج فارس توقیف کرده اند و ده خدمه آن بازداشت شده اند.

به گزارش فارس، توقیف یک فروند شناور حامل بیش از ۳۰صد هزار لیتر سوخت قاچاق در راستای ماموریت صیانت از آبهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به وسیله "نیروهای ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریای سپاه سپاه پاسداران با اشراف اطلاعاتی و اقدام عملیاتی بنا به دستور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه نسبت به توقیف یک فروند شناور خارجی با پرچم پاناما در حین قاچاق سوخت اقدام نموده است.

 

شناور مذکور بدون مجوز و دارای ده نفر خدمه است که با هماهنگی های انجام شده با دادستان پارسیان در حال پیگیری اقدامات قانونی این پرونده است.

 

فرمانده سپاه منطقه گفت: ماموریت نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس صیانت از آب های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا ناوتیپ 412 ذوالفقار با رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی به موقع موفق شد یک فروند شناور خارجی با پرچم پاناما را که حامل بیش از 300 هزار لیتر سوخت به صورت قاچاق سازمان یافته بود را توقیف نماید. پرونده این کشتی بر اساس دستور دادستان شهرستان پارسیان باید مراحل قانونی لازم را طی نماید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------