آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اسرائیل: اگر ایران تصمیم به انتقام بگیرد، از یمن یا عراق اقدام خواهد کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,سخنگوی ارتش اسرائیل
سخنگوی ارتش اسرائیل در مصاحبه‌ای گفت که زیردریایی‌های این رژیم «آزادانه به هر نقطه خاورمیانه می‌روند» و «در آماده‌باش هستند». او همچنین ارزیابی کرد که ایران برای گرفتن انتقام از طریق یمن یا عراق اقدام کند.

به گزارش انتخاب، "هیدای زیلبرمن" در گفت‌وگو با سایت سعودی ایلاف، که روز جمعه، پنجم دی‌ماه منتشر شد، در پاسخ به پرسشی در خصوص گزارش اخیر رسانه دولتی اسرائیل درباره حرکت زیردریایی اسرائیل به سوی خلیج فارس، از تایید یا رد آن خودداری کرد.

 

وی اما گفت: «ما تحرکات ایران در منطقه را رصد می‌کنیم؛ زیردریایی‌های نیروی دریایی اسرائیل آرام به همه جا می‌رسند؛ نقاط دور یا نزدیک.»

 

رسانه کان اسرائیل خبر داده بود که یک فروند زیردریایی این رژیم روز یک‌شنبه، ۳۰ آذر، با عبور از آبراه سوئز، از دریای سرخ به سوی خلیج فارس به حرکت درآمده است.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با سایت ایلاف اظهار داشت که اسرائیل تهدید دقیق و مشخصی از سوی ایران را شناسایی نکرده، اما ارزیابی می‌کند که اگر ایران تصمیم به انتقام علیه اسرائیل یا آمریکا بگیرد، از یمن یا عراق اقدام خواهد کرد.

 

هیدای زیلبرمن افزود: «ایران امسال ضربات سختی خورد؛ و وضع سخت اقتصادی ایران، تحریم‌های آمریکایی و کرونا را هم باید اضافه کرد. هر یک از این‌ها ایران را به بشکه باروت مبدل کرده است.»

 

به گفته این سخنگو، ارتش اسرائیل در سال جاری با ۵۰۰ موشک هوشمند به اهدافی در سوریه حمله کرد

 

به گفته سرهنگ زیلبرمن، «ارتش اسرائیل با دست باز در هر جای خاورمیانه اقدام می‌کند؛ از جمله کشورهایی که مرز مشترکی با اسرائیل ندارند، و شاید حتی دورتر از آن».

 

به نوشته سایت اسرائیلی وای‌نت، سخنان هیدای زیلبرمن «ادامه هشدار به ایران، در فضای عملیات مشترک راهبردی آمریکا و اسرائیل در هفته‌های اخیر با هدف بازدارندگی ایران است».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------