آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

معاون رئیس سیاست خارجی اروپا: آمریکا در حال بازگشت به برجام و اجرای آن است



معاون رئیس سیاست خارجی اروپا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
با گذشت ۱۷ روز از آغازهجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام، به نظر می‌رسد ‌رایزنی‌ها برای اجرای رفع تحریم‌های ایران و بازگشت آمریکا به برجام در حال حصول به نتیجه است.

به گزارش ایرنا، انریکه مورا معاون رییس سیاست خارجی اروپا در توییتی نوشت: «پس از مذاکرات فشرده که به نظر می‌رسید به بن رسیده پیشرفت‌هایی حاصل شده که به هیچ وجه ساده نبود. با این حال اکنون باید جزییات کار را نهایی کنیم. مساله مهم و کلیدی در این زمینه تعهدی است که همه طرف‌ها برای دستیابی به یک هدف مشترک نشان داده اند. آمریکا در حال پیوستن دوباره به برجام و اجرای کامل آن است.»

 

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین هم در توییتی نوشت: «با جمع بندی نتایج ۲هفته مذاکرات در مورد احیای برجام می‌توانیم با رضایت اعلام کنیم که مذاکرات وارد مرحله تهیه پیش‌نویس شده است. با راه حل‌های عملی هنوز فاصله بسیاری داریم اما ما از صحبت‌های کلی به توافق درباره گام‌های مشخص برای دست‌یابی به هدف احیای برجام رسیده‌ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------