آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

وال‌استریت ژورنال: گفتگوهای فنی ایران و آژانس در وین آغاز شده است



گفتگوهای فنی ایران و آژانس،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
منابع غربی به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آغاز گفتگوهای فنی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین خبر دادند.

به گزارش تسنیم، خبرنگار نشریه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در وین روز دوشنبه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آغاز گفتگوهای فنی میان ایران و آژانس خبر داد.

 

خبرنگار وال‌استریت ژورنال در پیامی توئیتری به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران امروز فرآیندی متمرکز را به‌منظور روشن شدن مسائل برجسته پادمانی آغاز کردند. همان‌طور که در ماه مارس رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس و علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران توافق کرده بودند، این گفتگوها در سطح کارشناسان فنی انجام می‌شود.»

 

وی در توئیت دیگری ادامه داد: «نشست امروز در وین برگزار شد و هم‌زمان گروه دیگری از کارشناسان ایرانی در نشست‌هایی جداگانه که در خصوص برجام و در محل دیگری در پایتخت اتریش برگزار می‌شد، حضور داشتند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------