آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

گزارش اولیانوف از روند مذاکرات در وین؛ تشکیل کارگروه زمان‌بندی توافق برای نخستین بار



میخائیل اولیانوف،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
دیپلمات ارشد روسیه در وین تصریح کرد، رسیدگی به موضوعات باقی مانده در مذاکرات احیای برجام همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر درباره روند مذاکرات وین نوشت: گفت‌وگوهای وین در حال انجام است. تعدادی نشست در قالب‌های مختلف برای امروز برنامه‌ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: بسیاری از موضوعات باقی مانده همچنان در دستور کار قرار دارند اما اکنون پس از وقفه هفته گذشته، مطابق با استانداردها و قواعد دیپلماسی چندجانبه به درستی به آنها رسیدگی می شود.

 

اولیانوف ساعاتی پیش نیز در واکنش به برخی گمانه زنی ها درباره نتیجه رایزنی های اخیر در وین در توئیتی نوشت: در کمال تعجب برخی تحلیلگران و روزنامه نگاران وضعیت گفت‌وگوهای وین را دراماتیک و "تقریبا به بن بست رسیده" توصیف می کنند. اینطور نیست. پس از یک وقفه مذاکره کنندگان به دیپلماسی چانه زنی عادی بازگشتند و رایزنی های فشرده خود را ادامه دادند.

 

کارگروه زمان‌بندی توافق برای نخستین بار در وین تشکیل شد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش از تشکیل کارگروه زمان‌بندی توافق برای نخستین بار در وین خبر داد.

 

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش خبر داد که کارگروه زمان‌بندی توافق برای نخستین بار از زمان آغاز دور جدید گفت‌وگوها در وین اتریش برای رفع تحریم‌ها علیه ایران تشکیل شده است.

 

نماینده روسیه در مذاکرات وین دیروز هم از مثبت بودن فضای مذاکرات کنونی میان ایران و گروه ۱+۴ درباره رفع تحریم‌ها علیه ایران خبر داد.

 

وی در پیامی در توییتر نوشت: در کمال تعجب، برحی تحلیلگران و روزنامه‌نگاران اوضاع در مذکرات وین را دراماتیک و "تقریبا بن‌بست" توصیف می‌کنند. در این مورد، اینطور نیست. پس از وقفه‌ای، مذاکره کنندگان به کار دیپلماتیک عادی بازگشته و مذاکرات فشرده را ادامه دادند. فضا مثبت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------