آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش آمریکا به تفاهم جدید ایران و آژانس/ عضو مجلس نمایندگان آمریکا: در صورت توافق هم ایران تحریم می‌شود



ایران و آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک مقام آمریکایی در واکنش به تفاهم جدید ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تأسیسات تسای کرج، اعلام کرد با اجرای این تفاهم برگزاری هرگونه نشستی در شورای حکام درباره این موضوع را دست‌کم تا پایان سال جاری میلادی منتفی خواهد بود.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، یک مقام آمریکایی اعلام کرد اجرای تفاهم ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای نصب دوربین‌های جدید در تأسیسات هسته‌ای تسای کرج، برگزاری نشست شورای حکام آژانس در این خصوص این موضوع را فعلاً منتفی می‌کند.

 

این مقام آمریکایی که رویترز نامش را فاش نکرده است، در خصوص تفاهم جدید ایران و آژانس به رویترز گفت: «اگر توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا شود، ایالات متحده پیش‌بینی می‌کند که تا قبل از پایان سال [2021] نشست اضطراری در شورای حکام برای پرداختن به این دسته از موضوعات برگزار نخواهد شد.»

 

***

 

عضو مجلس نمایندگان آمریکا:در صورت توافق هم تمام تحریم ها علیه ایران دوباره اعمال می شود

دیده بان ایران نوشت: جیم بنکس، نماینده  کنگره آمریکا، از  تلاش اعضای کنگره برای بازگشت تحریم ها علیه ایران در صورت دادن هر گونه اعمال  کاهش تحریم  به ایران در دولت جو بایدن خبر داد

 

جیم بنکس، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، در واکنش به گزارش‌ها درباره درخواست ایران برای ضمانت عدم خروج مجدد آمریکا از برجام، گفت: «محافظه‌کاران مجلس نمایندگان آمریکا شبانه‌روز برای اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران کار خواهند کرد. در صورت توافق هم تمام تحریم ها دوباره اعمال می شود ما در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ پیروز خواهیم شد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------