آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اسرائیل: هکرهای ایرانی ۷ شرکت را هدف حمله قرار دادند



حمله سایبری ایران به اسرائیل،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک شرکت امنیت سایبری اسراییل مدعی شد هکرهای ایرانی این هفته به چندین هدف در این رژیم حمله کرده‌اند.

به گزارش شفقنا به نقل از فرانس۲۴، یک شرکت امنیت سایبری اسرائیل اعلام کرد که یک گروه هکری مرتبط با ایران این هفته در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته به هفت هدف اسرائیلی حمله کرده است.

 

گروه امنیت سایبری «چک پوینت» مستقر در تل آویو اواخر روز چهارشنبه در بیانیه ای بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد اهداف حمله توسط گروه موسوم به «گربه جذاب» شامل بخشهای دولتی و تجاری اسرائیل بوده است.

 

ادعای حمله سایبری به شرکت‌های دولتی و خصوصی توسط اسراییل درحالی مطرح شده که این رژیم بارها تلاش کرده به اهدافی در ایران حمله هکری انجام دهد.

 

اسراییل بارها مدعی حمله هکری از سوی ایران شده است. این رژیم می‌گوید یکی دیگر از گروه‌های هکر مرتبط با ایران به نام «سایه سیاه» در ماه اکتبر به یک ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی اسرائیلی حمله کرده بود.

 

اسرائیل که خود را به عنوان یک پیشرو در امنیت سایبری معرفی می کند، هفته گذشته یک رزمایش سایبری بین المللی با حضور آمریکا، انگلیس و امارات برگزار کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------