آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران: در دور جدید مذاکرات وارد محتوا می‌شویم



مذاکرات وین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران با بیان اینکه در دور جدید مذاکرات وارد محتوا می‌شویم، گفت: پیشرفت منوط به رویکرد طرف مقابل درباره تحریم‌هاست.

به گزارش تسنیم، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران درباره دستور کار مذاکرات پیش رو در وین گفت: با توافق درباره مسایل شکلی مذاکرات در دور پیشین، مذاکره کنندگان قرار است در دور آتی درباره محتوا گفتگو کنند. اگر طرف‌های دیگر آماده تمرکز بر گفتگوهای محتوایی باشند، می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم. تیم ایران با قدرت و آماده به وین می‌رود و تا زمانی که لازم باشد برای ادامه گفتگوها در این شهر خواهد ماند.

 

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: ایران متعهد به دستیابی به یک توافق خوب در کوتاهترین زمان ممکن است. اما ما اسیر ضرب‌الاجل‌های ساختگی نخواهیم شد و این ضرب‌الاجل‌ها باعث تغییر خطوط قرمز ما نخواهند شد. برای ما حالت اضطراری در مذاکرات وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: پیشرفت حاصل شده درباره متون مربوط به موضوعات هسته‌ای در دور قبل حاکی از تعامل جدی ایران است. الان نوبت طرف‌های مقابل است تا حسن نیت خود را در رابطه با موضوعات تحریمی نشان دهند. پیشرفت در دور آتی منوط به رویکرد طرف مقابل دارد.

 

این منبع درباره گلایه‌های طرف ایرانی از تیم فرانسوی در مذاکرات گفت: الان قضاوت نمی‌کنیم. منتظر می‌مانیم تا ببینیم آیا آنها در دور آتی مذاکرات نقش توافق خراب کن یا توافق درست کن خواهند داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------