آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

از فردا در مذاکرات وین؛ گفت‌وگو درباره رفع تحریم‌ها و بررسی پیشنهادهای ایران در مورد راستی آزمایی و تضمین‌ها



علی باقری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران گفت: قرار شد از فردا (سه‌شنبه) گفت‌وگوها با موضوع رفع تحریم‌ها و بررسی پیشنهادهای ایران درباره راستی آزمایی و تضمین‌ها آغاز شود.

به گزارش فارس، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در اظهاراتی در جمع بندی مباحث مورد گفت‌وگو در نشست امروز اعلام کرد: امروز نشست کمیسیون مشترک برجام در آغاز دور هشتم گفت‌وگوهای وین برگزار شد. در این نشست طرف‌های مختلف از جمله هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام بر موفقیت آمیز بودن دور قبلی گفت‌وگوها تأکید و اذعان داشتند که پیشرفت‌های خوبی در دور قبلی گفت‌وگوها حاصل شده و چارچوب مناسبی برای پیشبرد گفت‌وگوها فراهم شده است.

 

وی افزود: نکته مهم در این نشست این بود که نمایندگان کشورهای مختلف در این نشست بر اهمیت اولویت داشتن رسیدگی به موضوع رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی و تضمین در دور هشتم گفت‌وگوهای وین تأکید داشتند و بر همین اساس قرار شد از صبح فردا (سه‌شنبه) گفت‌وگوها با موضوع رفع تحریم‌ها و نیز تأکید بر بررسی پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه دو موضوع مهم راستی آزمایی و تضمین‌ها آغاز شود و در ادامه نیز مسائل و موضوعات مرتبط با تحریم‌های مالی و بانکی مورد بررسی در نشست کارگروه‌های مشترک بین نمایندگان ایران و ۱+۴ قرار بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------