آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

فرمانده سنتکام: ایرانی‌ها در حمله عین‌الاسد هر جا را که خواستند زدند



فرمانده سنتکام،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
فرمانده سنتکام بار دیگر درباره دقت حمله موشکی ایران در حمله عین‌الاسد اظهارنظر کرده است.

به گزارش فارس، ژنرال «کنث مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه غرب آسیا بار دیگر درباره دقت موشک‌های ایران اظهارنظر کرده است.

 

مک‌کنزی در مصاحبه با پایگاه خبری نیویورکر گفته درس حمله موشکی ایران به عین‌الاسد این بود که برنامه موشکی ایران به تهدیدی فوری‌تر از برنامه هسته‌ای این کشور تبدیل شده است.

 

مک‌کنزی در ادامه گفت: «[در حمله عین‌الاسد] آنها تا حد زیادی هر جایی را خواستند مورد هدف قرار دارند. حالا االان می‌توانند به سراسر خاورمیانه حمله کنند. آنها می‌توانند حملاتشان را با دقت و در حجم [بالا] انجام دهند.»

 

کنث مک‌کنزی در مصاحبه با نیویورکر تصریح کرد ایران از لحاظ نظامی به سطح «سرآمد» (overmatch) رسیده. نیویورکر نوشته کشوری که به این مرحله برسد دارای تسلیحاتی است که مهار یا شکست دادنش بسیار دشوار است.

 

مک‌کنزی گفت: «ایران اکنون توانمندی‌های راهبردی عظیمی دارد. آنها در میدان [نبرد] به سرآمدی رسیده‌اند-یعنی مرحله‌ای که می‌توانند [توان دیگران] را از کار بیندازند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------