آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

آلمان: فرصت زیادی برای احیای برجام باقی نمانده است/ اولیانوف: مذاکرات وین آهسته اما پیوسته پیش می‌رود



وزیر خارجه جدید آلمان که به واشنگتن سفر کرده گفته مذاکرات با ایران در وین وارد مرحله حساس شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از نشنال‌پست، آنالنا بربوک - وزیر خارجه جدید آلمان - روز چهارشنبه در اظهاراتی مدعی شد که ایران تاکنون اعتماد زیادی را تلف کرده است و فرصت زیادی برای احیای توافق هسته‌ای باقی نمانده است.

 

اولیانوف: مذاکرات وین آهسته اما پیوسته پیش می‌رود

نماینده روسیه در مذکرات رفع تحریم‌های ایران در وین چهارشنبه شب به وقت تهران در توییتی از جلسه گروه ۱+۴ خبر داد.

 

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی نوشت: « جلسات منظم حاضران در برجام (بدون ایران و آمریکا) بعد از ساعت ۱۸ (به وقت محلی) فرصت خوبی برای ارزیابی آخرین تحولات در جریان گفت‌وگوهای وین فراهم آورد.»

 

وی در توییت دیگری در پاسخ به کاربری که نوشته آمریکایی‌ها به طرز فزاینده‌ای کمتر به گزینه‌های نظامی در صورت شکست مذاکرات اشاره می‌کنند نوشت: «این نشانه واقعاً خوبی است. در دور هفتم مذاکرات وین نظرات (به نظر من به طرز غیرقابل توجیهی) بین نظرات منفی تا نظرات بدگمان فرق می‌کرد. لازم است عینی‌تر عمل کنیم. مذاکرات آهسته اما پیوسته پیش می‌روند.»

 

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در درباره روند مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی و احیای برجام تصریح کرده بود که رایزنی‌های غیررسمی فشرده‌ای در چارچوب مذاکرات وین در پایتخت اتریش در جریان است.

 

نماینده روسیه در مذاکرات وین در پاسخ به سؤالی درباره حصول پیشرفت در روند مذاکرات وین گفت که پیشرفت‌ها از قبل قابل مشاهده بوده و «موانع اصلی روشن‌تر و شفاف‌تر و مشخص‌تر شده‌اند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------