آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

آمریکا: اگر در هفته‌های آینده به توافق نرسیم، بازگشت به برجام غیرممکن خواهد بود



سخنگوی کاخ سفید،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی کاخ سفید همزمان با از سرگیری دور جدید مذاکرات وین میان ایران و گروه ۱+۴ اعلام کرد که مذاکرات به مرحله حساسی رسیده است.

به گزارش ایرنا، مذاکرات رفع تحریم‌ها پس از یک دوره تنفس کوتاه در حالی از سر گرفته شده است که احتمال دستیابی به توافق نهایی در این دور، به میزان آمادگی و اراده طرف مقابل برای اتخاذ تصمیمات لازم خصوصا در حوزه رفع تحریم‌ها بستگی دارد.

 

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران درباره مذاکرات وین گفت که رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای هشتمین دور مذاکرات در وین حضور دارد.

 

وی بدون اشاره ای به تعهدات واشنگتن برای بازگشت به برجام و جبران نقض عهدش افزود که مذاکرات با ایران بر سر بازگشت متقابل به تعهدات برجامی به نقطه حساسی رسیده است.

 

 سخنگوی کاخ سفید در راستای سیاست های تعیین ضرب الاجل های ساختگی واشنگتن برای مذاکرات وین به منظور فشار بر تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با بیان اینکه رسیدن به توافقی که به نگرانی های همه طرف ها رسیدگی می کند، دیده می شود، در عین حال مدعی شد اگر این توافق در چند هفته آینده بدست نیاید، پیشرفت های هسته ای ایران، بازگشت  به برجام را غیر ممکن می سازد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------