آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایان پنجمین نشست کابینه جنگ اسرائیل درباره ایران

کابینه جنگ اسرائیل پنجمین نشست خود را درباره ایران به پایان رساند. به گزارش ایسنا، نشست روز سه‌شنبه کابینه جنگ اسرائیل درباره نحوه پاسخ به حمله تلافی‌جویانه ایران به…

آمریکا: در مراحل نهایی مذاکرات پیچیده وین هستیم



سخنگوی وزارت خارجه آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همزمان با برگزاری مذاکرات وین میان ایران و گروه ۱+۴ در وین اتریش اظهار داشت در مراحل نهایی مذاکراتی پیچیده هستیم.

به گزارش ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر دوشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران در واشنگتن افزود که درباره پیشرفتی که ممکن است در مذاکرات وین شاهد باشیم، کمی محتاط تر خواهیم بود زیرا در مراحل نهایی مذاکراتی پیچیده با طرف های اصلی هستیم.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم ادعاهای غرب برای فشار بر ایران در میز مذاکره و در حالی که برغم شعار دیپلماسی سیاستمداران کنونی کاخ سفید در قبال ایران، وقت تصمیم گیری سیاسی دولت دموکرات بایدن به دلیل نقض برجام از سوی واشنگتن رسیده است، تصریح کرد واقعیت این است که این دوره نهایی تعیین کننده است که در طول آن ما در موقعیتی قرار خواهیم داشت که تعیین کنیم آیا بازگشت متقابل به پایبندی به برجام امکان پذیر است یا خیر.

 

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در تداوم سیاست بکارگیری تاکتیک ضرب الاجل های ساختگی غرب اظهار داشت شرکای اروپایی ما و همچنین روسیه و چین خواهان دستیابی فوری به یک توافق هستند اما زمان تقریبا به اتمام رسیده است.

 

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در تداوم سیاست بکارگیری ضرب الاجل های ساختگی غرب برای امتیازگیری از ایران در مذاکرات اظهار داشت شرکای اروپایی ما و همچنین روسیه و چین خواهان دستیابی فوری به یک توافق هستند اما زمان تقریبا به اتمام رسیده است.

 

وی بدون هیچ اشاره ای به تعهدات آمریکا با تکرار هراس افکنی ها از پیشرفت های برنامه هسته ای ایران در چارچوب برجام مدعی شد ما واضح اعلام کرده ایم که با توجه به سرعت کنونی پیشرفت های هسته ای ایران، زمان کمی در اختیار داریم زیرا این پیشرفت ها در یک مقطع خاص خیلی زود مزایای برجام را به شکلی که در سال ۲۰۱۵ در مورد آنها توافق و نهایی شده و در سال ۲۰۱۶ اجرا شده است، از بین می برد.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه تیم های مذاکره کننده در وین همچنان به دیدارهای خود ادامه می دهند، گفت که گفت‌وگوها با هیات ایرانی بصورت غیرمستقیم ادامه دارد.

 

ند پرایس در ادامه ادعاهای آمریکا بدون اشاره ای به تعهدات این کشور  افزود اما می دانیم که با شرکای ۱+۵خود یک صدا هستیم. همه آنها اهمیت به نتیجه رساندن این مذاکرات را در مدت زمان کوتاه به رسمیت می شناسند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------