آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

آمریکا: گمانه‌زنی‌ها درباره حصول توافق در وین بسیار خام است



سخنگوی وزارت خارجه آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه مذاکرات وین از تماس‌ها برای آزادی آمریکایی‌های زندانی در ایران جدا است، گفت در وین هنوز مسائلی وجود دارد و هیچ توافقی قبل از حل آنها وجود ندارد.

به گزارش فارس، در ادامه بازی‌های رسانه‌ای آمریکا با افکار عمومی درخصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین، وزارت خارجه این کشور بار دیگر به بیان اظهارات متناقض پرداخت.

 

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه طی نشست خبری روزانه مدعی شد: «ما در مذاکرات هسته‌ای پیشرفت زیادی داریم و به توافق احتمالی با ایران نزدیک هستیم».

 

به نوشته رسانه‌های آمریکایی پرایس اما تصریح کرد: «در مذاکرات با ایران هنوز مسائلی وجود دارد و هیچ توافقی قبل از حل آنها وجود ندارد».

 

وی با انداختن توپ به زمین ایران، ادعا کرد: «اگر ایرانی‌ها در مذاکرات جدی باشند، فکر می‌کنیم بتوانیم در مدت زمان کوتاهی به توافق برسیم».

 

این دیپلمات آمریکایی درباره برخی گزارش‌های تاییدنشده درباره برخی مفاد پیش‌نویس احتمالی توافق در وین، گفت: «مذاکرات هسته‌ای در وین جدا از تماس‌های ما برای آزادی آمریکایی‌ها در ایران است».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------