آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

یک مقام ارشد ایرانی: درخواست تضمین کتبی روسیه «سازنده» نیست/ خبرگزاری دولت: خبر رویترز نادرست است



مذاکرات وین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک مقام ارشد ایرانی روز شنبه به رویترز گفت، درخواست روسیه برای تضمین کتبی آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های مسکو به همکاری مسکو با تهران لطمه نزند، برای مذاکرات احیای برجام "سازنده" نیست.

به گزارش انتخاب، یک مقام ارشد ایرانی گفت: روس ها از دو روز پیش این خواسته را روی میز (در مذاکرات وین) گذاشته بودند. این درک وجود دارد که روسیه با تغییر موضع خود در مذاکرات وین می خواهد منافع خود را در جاهای دیگر تامین کند. این اقدام برای مذاکرات هسته ای وین سازنده نیست.

 

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، با درخواست تضمین‌های کتبی آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های غرب علیه روسیه به دلیل درگیری در اوکراین به همکاری این کشور با ایران لطمه نززند، گفت که این محدودیت‌ها به سدی برای توافق هسته‌ای ایران تبدیل شده است و به غرب هشدار داد که منافع ملی روسیه باید در نظر گرفته شود.

 

خبرگزاری دولت (ایرنا) در واکنش به این خبر نوشت: پیگیری‌ها نشان می‌دهد خبر جدید رویترز به نقل از یک منبع ایرانی در تهران نادرست است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------