آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

قانونگذاران آمریکایی طرحی برای ممنوعیت خرید نفت از ایران معرفی کردند



طرحی برای ممنوعیت خرید نفت از ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
گروهی از قانونگذاران آمریکایی با معرفی طرحی از دولت آمریکا خواسته‌اند از هر گونه اقدام احتمالی برای خرید نفت از ایران خودداری کند.

به گزارش فارس، گروهی از قانونگذاران حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا از طرحی برای ممنوع کردن خرید نفت از ایران توسط آمریکا ارائه کرده‌اند. 

 

«کمیته مطالعاتی جمهوری‌خواهان» به عنوان بزرگترین فراکسیون راست‌گرایان در کنگره آمریکا همزمان با اقدام دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در ممنوع کردن واردات نفت و گاز روسیه از طرحی به نام «نه به خرید نفت از تروریست‌ها» معرفی کرده‌اند. 

 

در این طرح استدلال شده است که دولت جو بایدن برای مرتفع کردن نیاز آمریکا به انرژی بایستی به جای خرید نفت از «رژیم‌های متخاصم تروریست» و رساندن پول به آنها باید تمرکزش را روی افزایش ذخایر داخلی انرژی متمرکز کند.

 

رونمایی از این طرح روز سه‌شنبه (۸ مارس/ ۱۷ اسفند) ساعاتی بعد از آن صورت گرفت که جو بایدن با امضای یک دستور اجرایی در واکنش به حمله نظامی روسیه به اوکراین، واردات نفت، گاز و سایر محصولات انرژی از روسیه به ایالات متحده را رسماً ممنوع اعلام کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------