آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

محموله نفت ایران از سوی آمریکا توقیف شد



توقیف محموله نفت ایران از سوی آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
محموله دو نفتکش که مظنون به انتقال نفت ایران بوده اند، چند ماه پیش از سوی آمریکا توقیف شده است.

به گزارش مهر، آسوشیتدپرس گزارشی منتشر کرده و در آن گفته است که محموله دو نفتکش که مظنون به انتقال نفت ایران بوده اند، چند ماه پیش از سوی آمریکا توقیف شده است.

 

اگرچه این گزارش روز پنجشنبه منتشر شده، اما جزئیات توقیف این محموله‌ها یک ماه پیش در یک پرونده فدرال در آمریکا و پس از آن که دو نفت‌کش تحت مدیریت شرکت‌های یونانی به دستور نهادهای قضائی آمریکا بار خود به ارزش ۳۸ میلیون دلار را در باهاماس و هیوستون تخلیه کردند، ثبت شده بود.

 

در این گزارش گفته شده که کشتی اول در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ وارد پایانه جزیره خارک ایران برای بارگیری نفت شده بود و چهار روز بعد از آن، بخشی از نفت خود در دریا را به نفتکش دیگری به نام آرینا منتقل کرد.

 

به ادعای آسوشیتدپرس این دو نفتکش در نهایت نتوانستد برای نفت خود مشتری پیدا کنند و هر دو کشتی - آرینا و نوستوس - سپس سعی کردند نفت را در یک انبار در ترکیه تخلیه کنند. اما مقامات ایالات متحده آنها را شناسایی کردند و به آنها دستور دادند محموله خود را تخلیه کنند، کاری که نفتکش نوستوس در هیوستون در سال گذشته و آرینا اخیراً در ژانویه در باهاماس انجام دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------