آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

اولیانوف: برخی از خواسته‌های روسیه پذیرفته شد/ مسدود کردن توافق وین توسط ما دروغ است



اولیانوف،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
ساعاتی پس از آن‌که وزیر امور خارجه روسیه از دریافت تضمین کتبی آمریکا در خصوص توافق هسته ای ایران خبر داد، نماینده این کشور در مذاکرات رفع تحریم‌ها نیز تکرار کرد که ادعای مسدود کردن توافق وین از سوی روسیه یک دروغ است.

به گزارش ایرنا، میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین که ریاست هیات روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها را برعهده دارد، روز سه‌شنبه در توئیتی نوشت: ما گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد «خواسته‌های لحظه آخری روسیه در مرحله پایانی مذاکرات وین» که ظاهرا توافق وین را مسدود می‌کند مشاهده می‌کنیم. وی با بیان اینکه «همانطور که در هفته گذشته چندین بار توییت کردم که این یک دروغ است، افزود که برخی از خواسته‌های روسیه پذیرفته شده است.

 

مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین جمعه گذشته به پیشنهاد مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا وارد یک دوره تنفس شد و مذاکره کنندگان برای مشورت‌های سیاسی به پایتخت‌ها بازگشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------