آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

اتحادیه اروپا: به نتیجه مذاکرات وین خوش‌بین هستیم



سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
«پیتر استانو» سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: این اتحادیه به نتیجه مذاکرات وین خوش‌ بین است و به تلاش‌ها برای موفقیت گفت‌وگوها ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در نشست خبری از بروکسل گفت: جوسپ بورل به عنوان هماهنگ کننده برجام و تیمش، زمان و انرژی زیادی را صرف به نتیجه رساندن روند مذاکرات می‌کند تا این توافق به طور کامل اجرا شود. وی بر همین اساس عنوان کرد: ما همچنان (به نتیجه مذاکرات) خوش‌بین هستیم و به همین خاطر است که سرگرم تلاش هستیم. اگر خوش‌بین نبودیم تلاش‌ها را متوقف می‌کردیم.

 

این مقام اروپایی یادآور شد: جمعه هفته پیش ما پیشنهاد وقفه در مذاکرات را مطرح کردیم چون برای شفاف‌سازی مسائلی که به توافق ارتباط زیادی نداشت و عوامل خارجی شمار می‌رفت لازم بود. اما تلاش‌ها همچنان جریان دارد و ما خوش‌بین هستیم که بتوان تلاش‌ها را برای رسیدن به نتیجه مثبت ادامه داد.

 

وی افزود: «اتحادیه اروپا در مقام هماهنگ کننده برجام با تمام طرف‌ها برای اطمینان از دست یابی به توافق خوب کار می‌کند. چرا که ازسرگیری اجرای برجام منجر به ایجاد ثبات نه تنها در منطقه بلکه جهان می‌شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------