آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

واکنش آمریکا به درخواست اسرائیل درباره سپاه



ایران و آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
مذاکرات غیر مستقیم بین آمریکا و ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ به پایان خود نزدیک شده است، اما ایران از بایدن می‌خواهد که تصمیم ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سیاه سازمان‌های تروریستی آمریکا را لغو کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا آماده است برای احیای توافق هسته‌ای ایران «تصمیمات سختی» بگیرد.

 

 وزارت امور خارجه آمریکا به بیانیه مشترک روز جمعه نفتالی بنت نخست وزیر و یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواسته بودند تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را از فهرست تروریسم آمریکا به عنوان بخشی از توافق هسته‌ای حذف نکند، پاسخ داد.

 

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا دیروز شنبه در گفتگوی اختصاصی با وب سایت عبری «والا» گفت: «ما درباره تحریم‌هایی که آماده حذف آن‌ها به عنوان بخشی از بازگشت متقابل به توافق هسته‌ای خواهیم بود به صورت علنی مذاکره نخواهیم کرد یا به ادعاها در این خصوص پاسخ نخواهیم داد. اما آماده ایم تصمیمات دشواری برای بازگرداندن برنامه هسته‌ای ایران به محدودیت‌هایی که در توافق هسته‌ای وجود داشت، اتخاذ کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------