آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

كابينه اسرائیل طرح دفاعی جدید مقابله با ایران را تصویب کرد



طرح دفاعی جدید اسرائیل برای مقابله با ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رسانه های اسراییلی گزارش دادند که کابینه این رژیم در سایه افزایش تهدیدهای ناشی از ایران و حزب الله، روز گذشته طرح دفاعی جدیدی را برای تقویت پدافندهای هوایی و موشکی در مناطق مرزی با سوریه تصویب کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری معا، براساس گزارش رسانه اسراییلی «کان»، در چارچوب این طرح دفاعی، کمیته وزارتی امور تسلیحاتی اسراییل روز یکشنبه طرح خرید موشک های رهگیر سامانه گنبد آهنین، رادارها و سایر تجهیزات نظامی به ارزش صدها میلیون شکل را تصویب کرد.

 

رسانه های اسراییل گزارش دادند: این طرح دفاعی منطقه ای مبتنی بر کپی برداری از راهبردی است که ارتش اسراپیل در مقابله با موشک های گروههای مقاومت در نوار غزه دنبال کرد و شامل تغییر دیدگاه دفاعی در منطقه برای پاسخ به شلیک موشک های پیشرفته از مراکز فرماندهی و کنترل منطقه ای می شود.

 

این طرح همچنن شامل تامین بودجه دفن مراکز کنترل و نظارت ویژه فعال سازی سامانه های دفاعی در زیر زمین می شود. کانال یازده کان اسراییل آورده است: کابینه اسراییل پیشتر طرح مشابهی را با هزینه تخمینی حدود ۱۴۰ میلیون شکل جهت تقوییت پدافندهای موشکی در حومه غزه تصویب کرده بود و هزینه های طرح ویژه جبهه شمالی بسیار بالاتر از این میزان است.

 

براساس گزارش شبکه پخش کان اسراییل، ارتش اسراییل اخیرا وضعیت آماده باش سامانه های دفاعی و سرویس های اطلاعاتی را به درجه حداکثر ارتقا داده است و این موضوع در سایه افزایش تهدیدهایی ناشی از یگان پهپادی ایران صورت گرفته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------