آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

ارتش عراق درباره نتیجه تحقیقات در خصوص حمله به اربیل: مطمئنا دیدار‌هایی با ایران صورت می‌گیرد



حملات به عراق،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
«تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق در گفت‌و‌گو با خبرنگاران عراقی توضیحاتی درباره تحقیقات بغداد در خصوص مقر موساد در اربیل ارائه کرد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش یکشنبه پایگاه خبری «شفق نیوز»، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گفت که کمیته حقیقت‌یاب به دستور «مصطفی الکاظمی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برای بررسی هدف حمله اخیر در اربیل به محل اعزام شده است.

 

طبق گفته الخفاجی، اعضای این کمیته مشاهدات و بررسی‌های خود را آغاز کرده‌اند و به اظهارات مالک خانه و همچنین ساکنان منطقه گوش فرا داده‌اند. سخنگوی عملیات مشترک عراق همچنین اضافه کرد: «مطمئنا دیدارهایی با طرف دیگر (ایران) صورت خواهد گرفت بنابراین ما در ابتدای کارمان هستیم. پس از تکمیل تحقیقات، نتیجه از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد».

 

منابع رسانه‌ای عراق، بامداد روز یکشنبه هفته گذشته، از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر اربیل منطقه کردستان عراق خبر دادند. کانال خبری «صابرین‌نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------