آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیام امارات و عربستان به آمریکا در پاسخ به تشکیل ائتلاف امنیتی منطقه‌ای علیه ایران

مقامات عربستان و امارات پیامی را به دولت بایدن ابلاغ کرده اند که بر اساس آن تقویت ائتلاف دفاعی منطقه‌ای علیه ایران مشروط به ارائه ضمانت‌هایی برای امنیت آنها از سوی…

سناتور ارشد آمریکایی خواستار به تعویق افتادن توافق احتمالی وین شد



بن کاردین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا اعلام کرد با توجه به تحولات اخیر، به تعویق انداختن توافق احتمالی برای بازگشت آمریکا به برجام می‌تواند گزینه بهتری برای واشنگتن باشد.

به گزارش تسنیم، سناتور بن کاردین نماینده دموکرات ایالت مریلند در سنای آمریکا به دولت بایدن توصیه کرد که در راستای دستیابی به یک «توافق قوی‌تر» گزینه به تعویق انداختن توافق احتمالی با ایران را بررسی کند.

 

بن کاردین که از اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به شمار می‌رود، مدعی شد که افزایش تنش‌ در روابط آمریکا با روسیه و چین باعث بروز موانع جدی بر سر راه توافق برای احیای برجام شده است و بهتر است که دولت بایدن در این شرایط بیشتر صبر کند تا بتواند به توافقی بهتر [از نگاه طرف آمریکایی] دست یابد.

 

به گزارش پایگاه خبری هیل،‌ کاردین در این خصوص گفت: «ما می‌دانیم که روابطمن با چین تغییر کرده است؛ روابطمان با روسیه تغییر کرده است. شاید صبر کردن در ادامه مذاکرات [برای دستیابی به توافق جهت بازگشت آمریکا به برجام] بهترین استراتژی باشد. من می‌خواهم در این مورد با دولت [بایدن] صحبت کنم.»

 

این سناتور ارشد دموکرات ادامه داد: «من طرفدار عجله کردن برای دستیابی به یک توافق نیستم. من معتقدم که ما باید توافق طولانی‌تری داشته باشیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------