آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت اسرائیل و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است. به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت…

هشدار ۸۰ نماینده کنگره آمریکا درباره حذف سپاه از فهرست تروریستی



کنگره آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا طی نامه‌ای به وزیر خارجه این کشور از برخی گزارش‌ها مبنی بر احتمال خارج شدن نام سپاه پاسداران ایران از فهرست گروه‌های تروریستی ایالات متحده ابراز نگرانی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا طی نامه‌ای به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور از برخی گزارش‌ها مبنی بر احتمال خارج شدن نام سپاه پاسداران ایران از فهرست گروه‌های تروریستی ایالات متحده ابراز نگرانی کردند.

 

در این نامه، از دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته شده است که از این تصمیم احتمالی صرف‌نظر کند.

 

«اسکات فرانکلین» نماینده فلوریدا در مجلس نمایندگان که جمع‌آوری امضا برای این نامه را بر عهده داشت، اعلام کرد که سپاه «همواره به دنبال نابودی هم‌پیمانان آمریکا در منطقه به ویژه اسرائیل بوده است».

 

این قانون‌گذاران همچنین در نامه خود اعلام کردند: «بسیار مهم است که در کنار هم‌پیمانان خود بایستیم و اطمینان حاصل کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مزایای لغو تحریم‌ها برخوردار نخواهد شد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------