آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

واکنش آمریکا به حضور ایران در نمایشگاه دفاعی دوحه



حضور ایران در نمایشگاه دفاعی دوحه،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارج
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای با بیان ادعایی علیه نقش ایران در منطقه، به حضور مقامات نظامی و موشک‌های ایران در نمایشگاه دفاعی دوحه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارشی درباره حضور مقامات نظامی و موشک‌های ایران در نمایشگاه دفاعی دوحه در بیانیه‌ای گفت: ما عمیقا درباره حضور مقامات نظامی ایران و گزارش‌های  مربوط به حضور افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی دوحه در قطر متاسف و نگرانیم.

 

او با بیان این که «ما به کلی حضور آن‌ها در این نمایشگاه و نمایشگاه پدافند دریایی آن را رد می‌کنیم» در بیان دلیل مخالفت خود ادعا کرد: چون این ایران است که بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات دریانوردی در منطقه خلیج (فارس) است. 

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: مبادلات مربوط به تسلیحات ایران به طور کلی، تحت قوانین مختلف آمریکا از جمله تحریم‌های مربوط به تروریسم و سلاح‌های کشتار جمعی، قابل تحریم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------