آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

آمریکا: پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات وین داشته‌ایم/ هنوز مسائلی باقی مانده است



مذاکرات وین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که در مذاکرات وین در چند مساله ضروری پیشرفت قابل توجهی به دست آمده اما هنوز مسایلی باقی مانده است.

به گزارش ایرنا، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت آمریکا که همراه جو بایدن رئیس جمهوری کشورش در سفر به اروپا به سر می برد، روز جمعه به وقت محلی در مصاحبه با خبرنگاران در هواپیمای  "ایرفورس وان" در مسیر سفر به لهستان گفت: در مورد چندین مساله ضروری برای واشنگتن که جهت بازگشت به توافق به صورت پایبندی در مقابل پایبندی ضروری است، پیشرفت قابل ملاحظه ای بدست آمده است.

 

مشاور امنیت ملی بایدن در عین حال اضافه کرد: هنوز مسائلی باقی مانده اند و کارهایی باید انجام شوند. ما به دنبال یک نتیجه دیپلماتیک هستیم که برنامه هسته ای ایران را بار دیگر محدود می کند.

 

این مقام آمریکایی بار دیگر با بکارگیری تاکتیک های همیشگی واشنگتن برای فشار بر ایران در میز مذاکره و نیز به رغم اذعان به شکست سیاست های فشار حداکثری مدعی شد: البته اگر دیپلماسی موفق نشود ما از نزدیک با شرکای بین المللی خود کار خواهیم کرد تا فشار را بر ایران افزایش دهیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------