آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

خودکشی یک پناهجوی ایرانی در استرالیا



خودکشی یک پناهجوی ایرانی در استرالیا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک جوان پناهجوی ایرانی پس از حدود دو سال زندگی در کمپ پناهجویان ویلاوود استرالیا، در این کمپ خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش عصرایران به نقل از ایندیپندنت، جوان ایرانی که طبق گزارش نیروهای مرزی استرالیا در سال ۲۰۱۳ با قایق و غیرقانونی خود را به خاک این کشور رسانده بود، طی سال‌های متمادی در کمپ‌های مختلف پناهجویان این کشور بود و از حدود دو سال قبل به کمپ ویلاوود ایالت نیوساوت ولز منتقل شده بود.

 

طبق گزارش گروه اقدام پناهجویان، او حدود یک هفته قبل خودکشی کرد و ظهر همان روز جسدش را در اتاقش پیدا ‌کردند. سپس جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

 

در گزارشی که اس‌بی‌اس نیوز (SBS) و دیگر رسانه‌ها از این اتفاق منتشر کردند، نام این فرد ذکر نشده است، اما بر اساس آنچه در صفحه فیس‌بوک پناهجویان ایرانی آمده، نام او محسن شیخی بوده است.

 

برخی دوستان او در این کمپ گفته‌اند که او چندین بار مورد ضرب و شتم سایر پناهجویان قرار گرفته بود و یکی از دلایل او برای خودکشی را امتناع مسئولان کمپ از انتقالش به خارج از آن محوطه برای حفظ امنیتش عنوان کرده‌اند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------