آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

درخواست 40 مقام پیشین آمریکا از بایدن برای بازگشت به برجام



برجام،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
چهل مقام دولتی پیشین و متخصص اشاعه هسته‌ای از رئیس‌جمهور آمریکا خواستند تا مذاکرات جهت بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران را با موفقیت به پایان برساند.

به گزارش ایسنا به نقل از واشنگتن پست، در بیانیه این متخصصان که پنج‌شنبه منتشر شده آمده است: شکست در بازگشتن از سیاست‌های دولت ترامپ "غیرمسئولانه" است و خطر تبدیل شدن ایران "به یک کشور دارای تسلیحات هسته‌ای" را افزایش خواهد داد.

 

بیشتر جمهوری‌خواهان آمریکایی مخالفت خود با توافق با ایران را ابراز کرده‌اند. این مخالفت از زمانی که گزارش‌هایی درخصوص خروج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست به اصطلاح ترویستی آمریکا منتشر شده، شدت یافته است.

 

در بیانیه این متخصصان، آمده است: برخی در کنگره تهدید می‌کنند که اجرای گام‌های لازم برای بازگرداندن ایران به محدودیت‌های برجامی‌اش را متوقف می‌کنند.

 

در این بیانیه عنوان شده است: فشار حداکثری ترامپ که قرار بود به دستاوردهای "بهتر" و "توافق جامع‌تر" برسد نه تنها نتوانست به نتایج مطلوب برسد، بلکه مسیری برای ایران باز کرد تا محدودیت‌های برجامی‌اش را زیرپا بگذارد و توانایی‌اش برای توسعه مواد لازم برای ساخت بمب هسته‌ای را تسریع ببخشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------