آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

رئیسی: اکنون روندی خطرناک و هدفمند از ترویج ناامنی تکفیری در افغانستان مشاهده می‌شود



رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس جمهور گفت: انتظار می‌رفت که با پایان درگیری‌ها، امنیت و رفاه و علم‌آموزی دختران و پسران افغان، چشم و دل دوستان افغانستان را روشن و گرم کند. اما اینک متاسفانه روندی خطرناک و هدفمند از ترویج ناامنی تکفیری با هدایت خارجی مشاهده می‌شود.

به گزارش فارس، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، سفرا و روسای نمایندگی های کشورهای اسلامی با  رئیس جمهور دیدار کردند.

 

رئیس جمهور در این دیدار گفت: انتظار می‌رفت که با پایان درگیری‌ها، امنیت و رفاه و علم‌آموزی دختران و پسران افغان، چشم و دل دوستان افغانستان را روشن و گرم کند. اما اینک متاسفانه روندی خطرناک و هدفمند از ترویج ناامنی تکفیری با هدایت خارجی مشاهده می‌شود که به دنبال شعله‌ور کردن جنگ فرقه‌ای، این بار در سرزمینی دیگر از امت اسلامی است.

 

وی افزود: به همین دلیل جمهوری اسلامی همواره بر مشارکت واقعی همه گروه‌های قومی، مذهبی، سیاسی در حکومت آینده افغانستان تاکید داشته است تا امکان سوءاستفاده دشمنان این ملت به حداقل برسد و افغانستان بعد از سال‌ها درد و رنج، روی آرامش ببیند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------