آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

سناتور آمریکایی: خروج از مذاکرات برجام در حکم پیروزی خواهد بود



برجام،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
یک قانونگذار در مجلس سنای آمریکا خطاب به دولت این کشور گفته که خروج از مذاکرات برجام در حکم پیروزی برای دولت خواهد بود.

به گزارش فارس، «جیمز ریش»، نماینده مجلس سنای آمریکا خطاب به دولت «جو بایدن» گفته که خروج از مذاکرات برجام برای آمریکا در حکم پیروزی خواهد بود.

 

جیمز ریش که یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا است در جلسه استماع این مجلس خطاب به «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا گفت: «در خصوص ایران، ما چند هفته‌ای است که در آستانه توافق هسته‌ای قرار داشته‌ایم.»

 

این سناتور آمریکایی در ادامه اضافه کرد: «با توجه به بندهای غروب آفتاب و دستاوردهای کوتاه‌مدت در بازگشت به برجام، اسرائیل، کشورهای حاشیه خلیج [فارس] و سایر اعضای کنگره مخالفت‌های شدید خودشان را با بازگشت دوباره به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ابراز کرده‌اند.»

 

او اضافه کرده است: «سیاست ما در قبال ایران بایستی سیاستی باشد که بتواند در دولت‌های پیاپی دوام بیاورد و هر دو حزب بتوانند از آن حمایت کنند.»

 

جیمز ریش تأکید کرد: «برای رسیدن به این هدف لازم است شما مسئله را درست درک کنید. بر اساس آنچه شاهد آن هستیم و آنچه به ما گفته می‌شود شما در مرحله‌ای هستید که مسئله را اشتباه درک می‌کنید.»

 

سناتور آمریکایی مدعی شده هیچ مسئله دیگری بیشتر از این این موضوع میان این دولت با کنگره و متحدان آمریکا جدایی ایجاد نکرده است. شما مسئله را درست متوجه نمی‌شوید. از این [مذاکرات] خارج شوید. برایتان در حکم پیروزی خواهد بود و بابت آن تشویق خواهید شد.

 

وی تأکید کرد: «عدم توافق بهتر از توافق بد است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------