آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بررسی روند گفتگوهای تهران و ریاض در تماس تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عراق



وزیر خارجه ایران و عراق،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه عراق در تماسی تلفنی، برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در حوزه روابط دو جانبه و نیز برخی موضوعات منطقه ای از جمله روند گفتگوهای تهران و ریاض را بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، در این تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان اعیاد قربان و غدیر خم را به فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق تبریک گفت.

 

فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق نیز ضمن تبریک متقابل عید به‌ همتای ایرانی خود و با اشاره به حضور عراق در اجلاس اخیر جده، ارزیابی خود از این نشست را با امیرعبداللهیان در میان گذاشت.

 

 فؤاد حسین تصریح کرد که دولت عراق در اجلاس جده گفتگوها و رایزنی های لازم برای همکاری های منطقه ای را انجام داده است و کشورش همچنان به تلاش های خود برای تقویت صلح و ثبات در منطقه ادامه خواهد داد.

 

امیرعبداللهیان‌ با قدردانی از تلاش و نقش سازنده عراق در شکل گیری و پیشبرد گفتگوهای منطقه ای در راستای تقویت ثبات و امنیت و توسعه در منطقه، بر آمادگی کشورمان برای تداوم همفکری و تبادل نظر با همتای عراقی خود به منظور پیگیری موضوعات مورد اهتمام مشترک در ابعاد دوجانبه و منطقه ای تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------