آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب…

رابرت مالی: ایران با توافق می‌تواند با دنیا روابط نرمال اقتصادی داشته باشد



رابرت مالی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
در حالی که شواهد گوناگون نشان می‌دهند دولت آمریکا به دنبال جلوگیری از انتفاع اقتصادی ایران از توافق هسته‌ای است یک مقام ارشد این کشور مدعی شد ایران می‌تواند در صورت احیای توافق با دنیا روابط نرمال اقتصادی داشته باشد.

به گزارش فارس، «رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه مدعی شد ایران با «بازگشت به توافق هسته‌ای» می‌تواند با دنبال روابط نرمال اقتصادی داشته باشد.

 

رابرت مالی در توییتر نوشت: «فکر می‌کنم اینکه ایران در وضعیتی است که می‌خواهد بر خلاف موضع قبلی خود مبنی بر بی‌طرفی در درگیری میان اوکراین و روسیه به روسیه پهپاد بفروشد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»

 

او در پیامی دیگری نوشت: «ایران اکنون با یک انتخاب روبرو است. می‌تواند به دنبال وابستگی نسبی به روسیه باشد و از فرصت اقتصادی اندکی بهره‌مند باشد یا می‌تواند بازگشت به توافق را انتخاب کرده و روابط اقتصادی نرمال‌تری با همسایگانش، اروپا و سایر نقاط دنیا داشته باشد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------