آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

امیرعبداللهیان: آمریکا زیاده خواهی را کنار بگذارد



وزیر خارجه ایران و قطر،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای قطری بار دیگر بر اراده ایران برای رسیدن به توافق خوب، قوی و پایدار و ضرورت کنار گذاشتن زیاده‌خواهی از سوی آمریکا و لزوم واقع بینی در مسیر دستیابی به توافق تأکید کرد.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (پنجشنبه) ۳۰ تیر ماه در گفت‌وگوی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر آخرین تحولات مربوط به گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

 

گفتنی است وزیر خارجه قطر ۱۵ تیر ماه در سفری از پیش اعلام نشده به تهران آمد و با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی امروز با همتای قطری بار دیگر اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار را مورد اشاره قرار داد و ضرورت کنار گذاشتن زیاده خواهی‌از سوی طرف آمریکایی و لزوم واقع بینی در مسیر دستیابی به راه حل و حصول توافق را مورد تاکید قرار داد.

 

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی مواضع منطقی تهران را مورد توجه قرار داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------