آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

گزارش محرمانه رابرت مالی درباره مذاکرات با ایران



رابرت مالی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران قرار است درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان کشورش گزارش محرمانه ارائه دهد.

به گزارش ایرنا، تارنمای آکسیوس روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد که رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و دیگر مقامات دولت بایدن، روز پنجشنبه در یک نشست توجیهی محرمانه، به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور درباره مذاکرات و وضعیت برنامه هسته‌ای ایران گزارش و توضیح خواهند داد.

 

رابرت مالی نماینده ویژه امریکا در امور ایران و برت مک گورک هماهنگ کننده امور خاورمیانه در کاخ سفید ۲۵ خرداد ماه نیز در نشستی غیرعلنی با اعضای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، سیاست های دولت جو بایدن در قبال جمهوری اسلامی ایران و نیز مذاکرات وین را تشریح کردند.

 

رابرت مالی در نشست استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران گفته بود که بهترین مسیر در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران بازگشت به برجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------