آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

رابرت مالی: به زودی مشخص خواهد شد که ایران آماده رسیدن به توافق است یا خیر



رابرت مالی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه به وقت محلی قبل از عزیمت به وین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: در حال آمادگی برای سفر به وین بر اساس متن جوسپ بورل (مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا)  هستم.

به گزارش ایرنا، مذاکره کننده آمریکا ادعا کرد انتظارات ما محدود است، اما آمریکا از تلاش های اتحادیه اروپا استقبال می کند و آماده است تا با حسن نیت جهت رسیدن به توافق تلاش کند.

 

رابرت مالی ادامه داد: به زودی مشخص خواهد شد که ایران به صورت مشابه آماده رسیدن به توافق است یا خیر.

 

تارنمای آکسیوس روز چهارشنبه به وقت محلی به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش را بیان نکرده است، اعلام کرد: آمریکا و ایران روز پنجشنبه در وین مذاکرات غیرمستقیم درباره احیای برجام  را از سر خواهند گرفت.

 

این مقام آمریکایی در آستانه از سرگیری دور جدید مذاکرت وین ادعا کرد: ما با انتظارات کم به وین برمی گردیم، اما تلاش می کنیم حسن نیت داشته باشیم.

 

***

 

اولیانوف: مذاکرات وین بر سر احیای برجام به زودی از سر گرفته می‌شود

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در تویئتی از آمادگی مذاکره‌کنندگان روسی برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته‌ای بر سر احیای برجام خبر داد.

 

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز چهارشنبه در توییتی نوشت: "خبر فوری! به نظر می‌رسد که مذاکرات وین بر سر احیای برجام به زودی از سر گرفته می‌شود. هیئت‌ها قصد دارند تا پس از وقفه‌ای پنج ماهه به وین بازگردند. مذاکره‌کنندگان روسی آماده مذاکرات سازنده جهت نهایی‌سازی توافق هستند. "

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------