آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

آخرین خبرها از اعتراضات در ایذه و تبریز | بازداشت تعدادی از معترضان در تهران



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس درخصوص وضعیت بازداشت شدگان درایذه در پی ناآرامی های اخیر گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد.

به گزارش برنا، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس، در رابطه با نا آرامی های اخیر در حوزه انتخابیه خود گفت: در راستای برخی ناآرامی هایی که در استان خوزستان به علت تنش آبی رخ داد، در شهرستان ایذه هم عده ای به تبعیت از شهرستان های دیگر دست به اعتراض زدند و در کنار مردم معترض عده ای سودجو هم بی نظمی و ناآرامی هایی را به وجود اوردند و تیراندازی هایی از سوی افراد ناشناس انجام گرفت. 

 

او ادامه داد: در پی این نا آرامی ها و درگیری ها در شهرستان ایذه عده ای مجروح شدند و یک نفر هم جان باخت که این حادثه و نوع کشته شدن این فرد در دست بررسی است. 

 

ایزدپناه بیان کرد: با تدبیر نیروهای امنیتی و شورای تامین و استاندار و با حضور بنده جلساتی را با بزرگان و سران قبائل برگزار کردیم و سرکشی به خانواده مقتول داشتم و از نزدیک با خانواده فرد کشته شده گفت و گو کردم. اکنون شهر اوضاع آرامی را سپری می کند. 

 

نماینده مردم ایذه مطرح کرد: مردم در روز گذشته (یک شنبه سوم مرداد) به حمایت از نظام و در راستای محکوم کردن فتنه گران راهپیمایی را ایذه برگزار کردند. 

 

او درخصوص وضعیت بازداشت شده ها درایذه گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد. 

 

ایزدپناه در خصوص وضعیت اینترنت شهرستان ایذه گفت: تا جایی که من اطلاع داشتم اینترنت ایذه همچنان قطع است.

 

اعتراضات در تبریز منجر به درگیری و قطعی اینترنت شد؟

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند.

 
به گزارش برنا، «محمدحسین فرهنگی»، نماینده مردم تبریز در مجلس، در رابطه با "اعتراضات اخیر در تبریز" گفت: اعتراضات بصورت گسترده نبود، در روز یک شنبه در ساعت معینی تجمعاتی شکل گرفت اما با حضور عوامل امنیتی دیگر ادامه پیدا نکرد. 

 

او در خصوص تعداد بازداشتی بیان کرد: طبیعتا به صورت متفرقه ممکن است افرادی بازداشت شده باشند. بخشی از اخباری که در فضای منتشر شد منطبق با واقعیت است و بخشی دیگر فقط صداگذاری هایی است که انجام شده است، مثلا خود فیلمبردار مطلبی را می گوید و شعاری را می دهد با گوشی خود فیلم می گیرد و ربطی به جمعیت حاضر نداشته است. 

 

فرهنگی با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند. 

 

او در خصوص قطعی اینترنت در تبریز بیان کرد: اطلاعی از قطعی اینترنت در تبریز ندارم اینکه ایا قطعی برای همان محدوده خاص بوده و یا وسیع تر از آن، زیرا قاعدتا نهادهای خاصی مسئول این کار هستند. 

 

بازداشت تعدادی از معترضان روز گذشته در تهران تایید شد

فرمانده ناجا توضیحاتی را در خصوص اعتراضات در روزهای گذشته ارائه کرد.

 

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا درباره اعتراضات روزهای گذشته گفت: یک سری همیشه به دنبال این هستند که از فضایی که بوجود می‌آید، سوءاستفاده کنند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری مردم این موضوع خنثی شد و یک سری عوامل اصلی هم شناسایی شده‌اند.

 

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که آیا کسی در این زمینه بازداشت شده است، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی اقداماتی صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: از همه مردم تشکر می‌کنم مردم همراهی خوبی با ما دارند؛ انشالله هوشیاری خود را حفظ کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------