آخرین اخبار سیاست خارجی

هیات اقتصادی پیونگ یانگ ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

هیات اقتصادی کره شمالی به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است. به گزارش ایرنا؛خبرگزاری رسمی…

سفیر روسیه در دمشق: اسرائیل سعی دارد ما را در سوریه تحریک کند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سفیر روسیه در دمشق تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال این است که با تحریک روس‌ها در سوریه فضایی را برای فعالیت‌های نظامی غرب ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، الکساندر یفیموف، سفیر روسیه در دمشق درباره حملات رژیم صهیونیستی به سوریه اظهار کرد: اسرائیل ما را تحریک می‌کند تا واکنشی نشان دهیم و این اقدامات فضایی را برای غرب جهت انجام برخی فعالیت‌های نظامی در سوریه فراهم می‌کند.

 

یفیموف پیشتر اعلام کرده بود که حملات اسرائیل به خاک سوریه اساسا از منظر قوانین بین‌المللی غیرقانونی است و روسیه به شدت حملات هوایی اسرائیل به سوریه را محکوم می‌کند و خواستار توقف آن‌ها است.

 

همچنین او گفته بود: روسیه این موضعگیری را همواره مطرح کرده و در سطوح مختلف آن را به قدس غربی اطلاع می‌دهد.

 

سفیر روسیه در دمشق تاکید کرد: این حملات هوایی تنها موجب تلفات نمی‌شوند بلکه به پیچیده شدن اوضاع در کل منطقه نیز منجر می‌شوند.

 

او در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: روسیه برای خلع سلاح اوکراین و آزادسازی آن از نازیسم در تلاش بوده و دست به حملاتی علیه مناطق غیرنظامیان نمی‌زند.

 

یفیموف افزود: "نئونازی‌ها از غیرنظامیان به عنوان سپر‌های انسانی استفاده کرده و همان شیوه‌های تروریست‌ها در سوریه را به کار می‌برند و روسیه برای نجات جان تمامی اوکراینی‌ها تلاش می‌کند، اما آن‌ها به غیرنظامیان اجازه خروج نمی‌دهند و اگر سعی در فرار داشته باشند، به آن‌ها تیراندازی می‌کنند".

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------