آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

انگلیس: احیای برجام بهترین راه برای مهار ایران است



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
رئیس سازمان اطلاعات انگلیس در همایشی مدعی شد که احیای برنامه جامع اقدام مشترک بهترین راه برای مهار برنامه هسته‌ای ایران است.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، ریچارد مور، رئیس سازمان اطلاعات انگلیس روز پنج‌شنبه در همایش امنیتی آسپن گفت: دستیابی به توافق درباره احیای برجام، بهترین ابزار برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما تاکنون متقاعد نشده‌ام که به این نقطه خواهیم رسید.

 

رئیس سازمان اطلاعاتی انگلیس در جریان همایش امنیتی آسپن با بیان این‌که "توافق کاملا روی میز است"، افزود: فکر نمی‌کنم که چینی‌ها و روس‌ها مانع توافق شوند، اما فکر نمی‌کنم ایرانی‌ها به‌دنبال توافق باشند.

 

رئیس سی‌آی‌ای نیز در جریان این همایش گفت: بهترین برآورد اطلاعاتی ما این است که ایرانی‌ها تلاش‌های تسلیحاتی را که تا سال ۲۰۰۴ در جریان بود و سپس به حالت تعلیق درآورده بودند، از سر نگرفته‌اند.

 

ویلیام برنز همچنین با تأکید بر اهمیت این موضوع افزود: بدیهی است که ما در سی‌آی‌ای و در سراسر جامعه اطلاعاتی ایالات متحده تمرکز بسیار بسیار دقیقی روی این مسئله داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------