آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

کمیسیون امنیت ملی: تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امر بعیدی نیست / در طول مذاکرات به صورت غیر مستقیم پیام‌هایی رد و بدل شده



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.

به گزارش ایسنا،محمود عباس زاده مشکینی  درباره اینکه آیا قرار است زندانیان بین ایران و آمریکا تبادل شوند؟ گفت: اختصاصا نمی‌دانم که قرار است تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا صورت گیرد اما در روابط بین‌الملل این امری مرسوم است و غیر طبیعی نیست که چند نفر زندانی بین دو کشور مبادله شوند.

 

وی مجددا درباره اینکه آیا این تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا است؟ گفت: معمولا همه کشورها با هم تبادل زندانیان دارند. ایران و آمریکا دو کشور هستند که متقابلا زندانی‌هایی دارند. از طرف دیگر در حاشیه مذاکرات یک نوع مذاکره غیر مستقیم و با واسطه با آمریکایی‌ها داشتیم، پس بعید نیست و طبیعی است.

 

عباس زاده افزود: البته اینکه اختصاصا بدانم قرار است تبادل زندانی بین ایران و آمریکا صورت گیرد و چند نفر هستند و چه زمانی انجام می‌شود را اطلاعی ندارم اما بطور کلی تبادل زندانیان طبیعی است به ویژه با توجه به اینکه در طول مذاکرات یک نوع گفت‌وگوی غیر مستقیم و با واسطه داشتیم و پیام‌هایی رد و بدل شد. باز هم می‌گویم که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و چیز بعیدی نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------